Geschreven door Online Department

Een stukje nieuwe website
De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan onze nieuwe 2-talige responsive website. dit is pas het begin van een groeiend contentplatform. Aan de basis van de website ligt een vernieuwde strategische koers met een scherpe focus op markten waar we de meeste impact kunnen maken: Finance, Healthcare, Education en HR/Human Capital. Als strategisch adviseur en UX expert is het haast onmogelijk om kennis te hebben van alle domeinen. Daarom moeten we kiezen en onze kennis verdiepen. Daarmee kunnen we onze klanten nog beter helpen.

Merkpersoonlijkheid
De personificatie van onze missie is onze eigen EVE, onder andere geïnspireerd op de film Ex machina. EVE helpt ons met het overdragen van de boodschap op al onze kanalen: het menselijker en maken van digitale services. EVE gaat met video en 3D animatie nog verder tot leven komen.

UX Experts
Ons blog zal in de loop van de komende maanden worden geïntegreerd in de website. Dat betekent dat we meer content zullen gaan publiceren en delen met ons netwerk, software makers en de UX community. We gaan stapsgewijs onderdelen van de OD Academy (ons interne trainingsprogramma) online gaan zetten. Na 5 jaar en ruim 100 academy’s willen we laten zien wat we hebben geleerd en overbrengen hoe UX effectief in de praktijk kan worden toegepast.

Ons ontwikkelproces van de website is volledig lean. Het kan dus zijn dat je af en toe een bug tegenkomt. Laat het ons vooral weten.