In deze workshop kruip je in het hoofd van de eindgebruiker en zet je problemen in één dag om in concrete oplossingen. 
Hoe kun je de klantwaarde verhogen? Door de digitale ervaring voor jouw eindgebruiker makkelijker, efficiënter en beter te maken. Door samen te innoveren en de klant weer helemaal centraal te zetten.

We halen in korte tijd veel kennis over de gebruiker – jouw klant – naar boven en genereren op hoog tempo bruikbare ideeën en concepten. Alle inzichten zijn na deze dag inzetbaar voor de ontwikkeling van een nieuwe website, app of andere digitale service. Het resultaat? Een direct toepasbare boost voor je digitale strategie.

Het was een goed geleide workshop met erg interessante ideeën als resultaat!Than Ly, Project Lead, Philips Consumer Lifestyle

Deelname

De User Centered Design workshop is bedoeld voor design- en development teams, marketing, management én de klant. De sessie is geschikt voor groepen van 6 tot maximaal 12 deelnemers en duurt 8 uur, excl. 1 uur gratis telefonische intake vooraf.

Programma

We bepalen het programma op basis van de vraagstelling en doelstellingen. Dit zijn mogelijke onderdelen:

  • Empathy mapping – wie is de gebruiker en wat zijn de verwachtingen, behoeften en pijnpunten?;
  • Service storming – wat helpt de gebruiker op welk moment?;
  • Ideeën genereren – de uitkomst van de service storm wordt concreet gemaakt.

Resultaat

  • Helder beeld van klantgerichte functionaliteiten en services die het leven van de gebruikers makkelijker maken;
  • Identificatie van risico’s & aannames;
  • Draagvlak binnen de eigen organisatie en andere belanghebbenden;
  • Concrete visualisatie van de verbeterde of nieuwe user interface.

Neem contact op voor meer informatie over de User Centered Design workshop

Ontdek welke producten en ontwikkel services die mensen nodig hebben en willen gebruiken