In deze workshop duik je in het hoofd van jouw klant en ontwikkel je empathie voor de dagelijkse realiteit van jouw klant. 

Hoe goed ken jij je eindgebruikers? Wat zijn de frustraties, doelen en taken van je klant? Wat denkt en voelt hij of zij? Samen brengen we alles in kaart en waardoor jij klantgerichter kunt gaan ondernemen.

Met meer inzicht in de gevoelens en keuzes van mensen is het een stuk makkelijker hun frustraties om te zetten naar onvergetelijke ervaringen. Het resultaat? Je product of dienst wordt ‘menselijk’ en sneller geaccepteerd in de markt.

Deelname

De Persona & Empathy Mapping workshop is bedoeld voor business- en marketingmanagers, executives en IT-verantwoordelijken binnen bedrijven. De workshop is geschikt voor groepen van 6 tot maximaal 12 deelnemers en duurt 2 tot 4 uur, excl. 1 uur gratis telefonische intake vooraf.

Programma

Na een korte theoretische inleiding maken we kennis met de gebruiker van jouw product of dienst. In hoog tempo lopen we de volgende stappen door:

  • We bekijken wie jouw gebruiker is en maken een persona op basis van de beschikbare informatie.
  • We geven je handvatten om te achterhalen welke obstakels of irritaties de gebruiker heeft in zijn dagelijkse leven en specifiek als het gaat om jouw product of dienst.
  • We achterhalen welke doelen hij of zij heeft in zijn dagelijkse leven en met betrekking tot jouw product.
  • We creëren begrip voor deze aspecten van de gebruiker én geven je tools om dit begrip in te zetten om je product of dienst te verbeteren.

Resultaat

Na deze workshop ga je naar huis met:

  • Meer inzicht in wie de gebruiker van je product of dienst is;
  • Begrip voor de obstakels, frustraties, doelen en taken van je klant;
  • Persona’s van de belangrijkste klantsegmenten;
  • Handvatten om je product of dienst te verbeteren.

NEEM CONTACT OP VOOR MEER INFORMATIE OVER DE PERSONA & EMPATHY MAPPING WORKSHOP

Creëer begrip voor je gebruiker en verbeter je product of dienst