In deze workshop leer je hoe potentiële kopers en gebruikers moeiteloos naar je producten en services te navigeren.Hoe komt de klant eigenlijk in aanraking met jouw merk? En welke contactmomenten heb je nodig voor een onvergetelijke klantreis langs alle kanalen? We gaan het samen ontdekken en concreet maken.

We brainstormen out of the box over nieuwe services, touchpoints en functionaliteiten die de positieve klantervaringen verhogen. We kijken door de bril van jouw bezoeker naar de best denkbare journey. Want je wilt vóór, tijdens en na gebruik van jouw dienst of product blijven hangen in de hoofden en harten van jouw klant. Het resultaat? Meer contact met je klant en een consistente gebruikerservaring.

Deelname

De Customer Experience Journey workshop is bedoeld voor managers en design- en development teams. De sessie is geschikt voor groepen van 6 tot maximaal 12 deelnemers en duurt 8 uur, excl. 1 uur gratis telefonische intake vooraf.

Programma

Na een korte theoretische inleiding maken we kennis met de gebruiker van jouw product of dienst. In hoog tempo lopen we de volgende stappen door:

  • We bekijken wie jouw gebruiker is en maken een persona op basis van de beschikbare informatie.
  • We geven je handvatten om te achterhalen welke obstakels of frustraties de gebruiker heeft in zijn dagelijkse leven en specifiek als het gaat om jouw product of dienst.
  • We achterhalen welke doelen hij of zij heeft in zijn dagelijkse leven en met betrekking tot jouw product.
  • We creëren begrip voor deze aspecten van de gebruiker én geven je tools om dit begrip in te zetten om je product of dienst te verbeteren.

Resultaat

Na deze workshop ga je naar huis met:

  • Meer inzicht in wie de gebruiker van je product of dienst is;
  • Begrip voor de obstakels, frustraties en doelen van je klant;
  • Concrete verbeterpunten voor je digitale kanalen, zoals mobiel, website en e-mail;
  • Concrete visualisatie van de ideale klantreis.

NEEM CONTACT OP VOOR MEER INFORMATIE OVER DE CUSTOMER EXPERIENCE JOURNEY WORKSHOP

Creëer inzicht in de reis van je klant naar jouw merk